2010 ve 2011 yıllarını baz alan araştırmalara göre Cep telefonu üzerinde yaptığımız işlermlerin istatistkleri bizi neden toplu sms konusunda ipuçlarınıda barındırmaktadır.
BTK RAPORUNU İNCELİYORUZ..
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), 2011 yılı 4. çeyreğine ilişkin Türkiye Elektronik Haberleşme Sektörü Pazar Verileri Raporu'na göre, 2011 yılında Türk Telekom ve mobil işletmecilerin net satış gelirleri bir önceki yıla oranla yüzde 7,8 artarak 22,83 milyar liraya ulaştı.
2010 yılında 149 milyar dakika olan toplam ses trafiği, 2011'de yüzde 13 artarak 169 milyar dakikaya ulaştı.
2010 yılı sonunda 16,2 milyon olan sabit telefon abone sayısı, geçen yıl yaklaşık 1 milyon azalarak 15,21 milyona geriledi.
Raporda, 2003 yılında sadece 18 bin 604 olan genişbant internet abone sayısının 8 yılda 755 kat artarak, 2011 yılı sonu itibariyle 14 milyonu geçtiği bildirildi.
Kısa Mesaj Yüzde 9 Arttı
Rapora göre, kısa mesaj (SMS) atma oranındaki artış sürüyor. 2010 yılında 148 milyar adet olan SMS sayısı, 2011 yılında 161 milyar 419 milyona yükseldi. Buna göre 2011 yılında cep telefonu aboneleri kişi başına ortalama 2 bin 471 SMS attı. Türkiye'den yurt dışına atılan SMS'lerde Almanya birinci sırada yer aldı.
GÜNDE 7 KİŞİYLE KONUŞUYOR 5 KİŞİYLE MESAJLAŞIYORUZ İSTATİSTİKLERE GÖRE
Ortalama bir kişinin hayatında birkaç farklı iletişim çemberi vardır. Merkezdeki küçük çemberde ailesi, önem verdikleri yer alır: Sevgilisi, eşi ya da en yakın arkadaşı. İkinci çemberde iş arkadaşları ve yöneticileri, üçüncü çemberde ise tanımadığı kişiler vardır. Normal bir günde ortalama 7 kişiyle telefonla konuşur, 5 kişiye metin mesajı, 2 kişiye de multimedya mesajı gönderir. Telefon konuşmaları ikinci çemberdeki iş ilişkilerine, mesajlaşma ilk çemberdeki yakınlarına odaklanır.
Ortalama abone başına yıllık 2.471 gibi bir rakam bize sms'in gücünün ve hayatımızın bir parçasının olduğunun en büyük ispatıdır.Firmalar ve kurumlar Pazarlama yapmak istedikleri müşteri kitlesini belirlemek kaydı ile pazar payı elde etme girişiminde Sms in muazzam gücünü kullanabilir.
MÜşterilerinize çeşitli kampanyalar sunabilirsiniz.Müşterilerinizin gönlünün hoş olmasını sağlar ve onlardan çok sağlıklı geri dönüşler alabilirsiniz.Pazarlama İlkeleri Kavramında'ki Nakit inekleri benzeri devamlı gelir elde edebileceğiniz müşteri kitleniz sayesinde gelirinizde devamlılık sağlar ve yeni kampanyalar ile ulaştığınız müşteriler ile Daha güçlü bir satış olanağı elde edersiniz.
Şimdi işinizi büyütün!
Türkiye'nin her yerinde müşterilerinize duyuru yapmak veya yeni müşteri kazanmak ister misiniz?
Yatırımkredi.com sitesi sizlere günlük aracı kurum dağılımı, hisse anlık fiyat, kademe analizi, yabancı takas oranı gibi bilgileri ücretsiz olarak sunmaktadır. Siteyiz ziyaret ederek siz de görebilirsiniz.
Yatırımkredi.com sitesi sizlere günlük aracı kurum dağılımı, hisse anlık fiyat, kademe analizi, yabancı takas oranı gibi bilgileri ücretsiz olarak sunmaktadır. Siteyiz ziyaret ederek siz de görebilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder